2011. május 25., szerda

club der visionäre, egyebek

tegnap, 2 napi teljes nemalvás után (én,a nagyalvó!) végre sikerült elaludnom. igaz, hogy csak 4órát skerült kipréselnem magamból, de legalább aludtam. nem is értem..
lehet, hogy a sör az oka; mármint, hogy sikerült végre álomba szederülnöm ;-)

ami még említésre méltó ezenkívül, hogy vettem ilyen aranyos kis krumplikroketteket vacsira :














a mai terv pedig (azonkívül, hogy ki kell nyomtatnom vagy 100 oldalt, hogy végre nekiállhassak intenzívebben {megj.: a semminél minden intenzívebb} tanulni az az, hogy este elmegyünk a club der visionäre-be. voltam már ott és nagyon bejövős. igazi chill hely, helyi arcokkal. a beugró 2€ (miről beszélünk...), tele van fotelekkel meg puffokkal,a spree partján található közvetlenül, tehát érdemes picit későn menni, amikor a nap már felkelőben van, mert úgy az igazi.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése